ellensamuelsson

Alla inlägg under september 2012

Dop

Av ellen samuelsson - 29 september 2012 13:15

Hej allesammans! Nu sitter jag i bilen på väg till Växjö. Vi e snart framme tror jag. Men i Växjö så ska jag på dop. Det är min kusin Iskar som har fått ett barn som ska heta August. Ja där fick ni veta hur min dag ser ut idag bye hoppas vu ses imon hejdå!!!

Av ellen samuelsson - 28 september 2012 14:07

Hej! Asså jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft tid o så. Men jag kan börja med att berätta att jag har börjat i fotboll. De e kul. O så har jag köpt fotbollsskor o benskydd. Och idag har vi haft friluftsdag. De va ganska kul. Men nu sitter jag i soffan och är inne på iPaden och dricker oboy. Men imon kanske jag skriver nåt kort på morgonen men vi får se. Vi hörss!

Av ellen samuelsson - 21 september 2012 20:59

Heej! Nu e de fredag kväll och jag e hos Lisa, Lisa sitter och spelar sims och jag har precis gjort tuppkam. Men den blev inte så lyckad. Först tig jag en borste och tovade i håret sen lite hårspray och sen e de bara att snygga till den lite. Men jag fick ingen bra bild men en bulgur fick jag den kommer lite längre ner. Men ha en fortsatt trevlig och mysig fredagskväll!

Av ellen samuelsson - 20 september 2012 15:12

Tjabba! Nu sitter jag i soffan och tittar på tv ( dåligt program ) Men lite senare så ska jag till volley bollen. Men jag tror jag ska gå in på datan lite men vet inte riktigt vad jag ska göra på datan men vi får väll se vad de blir. Men jag vill bara fråga er en sak har bi tagit skolfoto än? Ni kan svara på frågan genom att kommentera. För vi kommer ha de i slutet av oktober :O

Av ellen samuelsson - 18 september 2012 16:27

Hej nu är jag hos Agnes vi har precis ätit. Snart ska vi till träningen de ska väll bli kul. Men idag är jag förkyld:(
Men ny ska vi byta om hej dåå

Här kommer jag och halva Agnes

Av ellen samuelsson - 17 september 2012 16:12

Hej nu sitter jag och bloggar och så men jag ska snart vara med Justin och Findus för dom piper ganska mycket nu. Men idag har jag varit i skolan vi hade gympa. men jag ville bara säga att om nån som läser min blogg har instagram så vet ni nu att jag heter "ellennsamm" och jag vill gärna ha mer followers. men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag lovar att från och med nu så ska jag lägga ut lite mer och oftare men puss på er !!

Av ellen samuelsson - 14 september 2012 18:12

Hej! Idag har jag varit i skolan. Vi hade svenska, no, bild, målpass, bamba och raster. Men nu sitter jag Emelie och Elise i bilen på väg till mitt land (halla) plus min mamma och marsvinen. När vi kommer fram har vi nog tänkt att chilla med marsvinen:)) Det va min dag de ses imon puss!!

Av ellen samuelsson - 13 september 2012 16:53

Hej! Nu ska jag äta lite och sen kommer Lisa för hon ska följa mes till träningen idag. Fast hon har ont i handen och foten :'( men hon ska iallafall titta som tur är. Men nu måste jag äta som jag sa byee <3

Presentation


Hej mitt namn är Ellen o jag är 11 år. Jag gillar att spela volley boll o vara med kompisar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards